-->
تسجيلات زمان تسجيلات زمان

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

طال انتظاري - محمد عبد الوهتب مع ليلى مراد في فيلم " يحيا الحب " 1938

 

طال انتظاري
(كلام الناس)
مع ليلى مراد في فيلم " يحيا الحب "
أحمد رامي
نهاوند
1938

 

عبد الوهاب :
طال انتظـــــاري لوحدي والبعــــــد عنك ألـــــيم
وفضلت من كثر وجدي أســــأل عليك النســـــــيم
آدي القمـــر شــــاهد عليّ اسـأليه عن طول عذابي
حيران أفكر في اللي بيّ من ظنوني واضطرابي
أقول لروحـــــي : إيه جـــــرى يا هل تـــــــرى؟
ما تكلميني يا نور عيــنيّ وحياة هوانا ردّي عليّ
ليلى مراد :
موش عارفة أقول لك إيه بعد اللي شفته في غرامي
كان العذاب دا ليــــــه ما بيـــن شــكوكي وأوهامي
من يوم ما هــــــويت وأنا بَغــــــالب ضميـــــــري
ويا ريتـــــــني ما جــــيت وقدرت أكتم شــــعوري
عبد الوهاب :
ليـــــه النـــدم؟ هو قلــــبي ناــكر عهــود الوداد؟
قــولي لي إيه بس ذنـــــبي لما نويت البعـــــــــاد
تعـــــالي بين أحضــــاني دا الحب هو الجــــاني
قــولي لي خايفـــــة ليــــــه؟
ليلى مراد :
خايفة كلام الناس يفرق شملنا
خدعت أهلي ورضـــيت لقانا
وليـــــه نخــــبي عنهــم هوانا؟
عبد الوهاب :
أنا كنت مســـــتني الأيام تفتــــــح الورد المكنـــــون
وكنت أقول وصلك أوهام بادلت روحي حنين بحنين
ح أفتــــــح قلبــــــــــــــــي
ليلى مراد :
أنا عارفة اللي فيه لكن أحب الناس تفهم
عبد الوهاب :
ح أعلن حبي
ليلى مراد :
القلب يتهنى بيه ويقبل الحب ويســــلم
عبد الوهاب :
يا ما أسعد القلب المشتاق لو طال حبيــبه اللي تمنى
بعد الصبـــــابة والأشـــواق يفرح بوصــله ويتهنى
تعالي بيــــن أحضــاني أنا اللي كنــــــت الجـــاني
وعــــرفت ذنـــــــــــــــــــبي إيــــه

تحميل الأغنية

كاتب الموضوع

تسجلات زمان

0 تعليق على موضوع : طال انتظاري - محمد عبد الوهتب مع ليلى مراد في فيلم " يحيا الحب " 1938

  • اضافة تعليق

  • الأبتساماتأخفاء الأبتسامات



    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    تسجيلات زمان

    2017